مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 09:472023-07-25سياسي

فیلم | موشک کروز ابومهدی چگونه نقطه زنی می کند؟


مهم ترین ویژگی موشک کروز ابومهدی نقطه زنی آن در اصابت به اهداف مختلف در فواصل بالای یک هزار کیلومتر است، این موشک صبح امروز به نیروهای دریایی ارتش و سپاه الحاق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، موشک کروز ابومهدی یکی از تولیدات صنایع هوافضای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است با برد بیش از یک هزار کیلومتر است که می تواند هر هدفی را منهدم کند و صبح امروز به نیروهای دریایی ارتش و سپاه الحاق شد.

استفاده از این موشک، محدوده پوشش دفاع دریایی جمهوری اسلامی ایران را نسبت به قبل چندین برابر کرده و می تواند دامنه عملیاتی گسترده ای را تحت پوشش قرار دهد.

استفاده از مواد منفجره با قدرت تخریب بالا در سَر جنگی موشک ابومهدی، قابلیت انهدام انواع ناو، ناوچه و ناوشکن ها را به این موشک بخشیده است.

موشک ابو مهدی قابلیت شلیک از انواع حامل های متحرک و ثابت را دارد و سامانه هدایت و ناوبری این موشک قابلیت به روزرسانی موقعیت نهایی هدف را در طول پرواز داراست.

این موشک اولین موشک کروز برد بلند دریایی است که از هوش مصنوعی در نرم افزارهای مرتبط با طراحی مسیر پروازی موشک در سامانه فرماندهی و کنترل استفاده کرده و امکان عبور از عوارض طبیعی و مصنوعی و همچنین سایت های راداری و پدافندی دشمن را با عبور از نقاط راه میانی داشته و از جهت های مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم | موشک کروز ابومهدی چگونه نقطه زنی می کند؟

فیلم | موشک کروز ابومهدی چگونه نقطه زنی می کند؟